HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

hamisjáték

2013.07.05. 11:20 .tatjana

"Nem érdekelsz, lemondtam rólad, ahogyan te is lemondtál magadról. Mert azzal, hogy nem teszel semmit, azzal, hogy hagyod, maradjon minden megváltoztathatatlan, te lettél a semmi őre, a benned lakozó üresség csősze. Ott őrködsz éberen magadban, és őrködsz magad körül, hogy ne jusson semmi a benned lakozó űrbe. Azt hitted, hogy én vagyok a mélygarázs őre, hát nem." Háy János

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr665392198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.07.07. 16:50:12

Szia.
Ma az egész blogodat végig olvastam egy húzásra, és mindenképpen muszáj hozzá szólnom. Szinte viszket az ujjam. Lehet nyers leszek, és okoskodásnak tűnhet(mert hogy keveset tudok még az életről, az emberi kapcsolatokról meg még annyit sem). Ahogy haladtam végig, nyilvánvalóvá vált hogy olyasmiben reménykedsz, ami nem is létezik. Szeretet? szerelem? Hiszen csak kihasználnak, vagy pontosabban használnak. Ha kicsit is vonzódok a másikhoz, a személyéhez, akkor nem csak addig vagyok "Őszinte" és kedves amíg kigombolom a blúzát, meg a többit. Na és a lényeg után nem hagyom hazamenni taxival. Ha gyáva is kifejezni, vagy nem tudja az érzelmeit, akkor is nem a szex körül kell forognia az egésznek, és törekednie kell hogy közelebb kerüljön hozzád. A kedvencem a bőbeszédű sms válasza volt. "gyere"
A végére elbizonytalanodtam hogy talán tényleg téged akar, de nem. Évek óta kergetsz egy illúziót, ami sosem fogsz utol érni. Nem tudom ki vagy, és milyen körülmények között élsz. Vannak e körülötted mások, de ha így folytatod, tönkre fogod tenni az egész életedet.
Vissza olvastad már a blogodat? Ha nem tedd meg.

.tatjana 2013.07.08. 13:46:02

@P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá tennék: Marasztalt minden esetben az én döntésem volt a taxi... De ez mindegy is. Nem hiszem, hogy bármi más lenne.
süti beállítások módosítása