HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

közel

2013.10.30. 16:12 .tatjana

múlt héten, vagy inkább azelőtt, emlékeztettelek, hogy évforduló, legalább visszaírhattad volna, hogy átkozod a percet, de még azt sem, hát átkozom én

és megint ötödik hatodik hete nem tudom mi van veled, /az idő elrohant vérvörös falábakon.../

életben maradtam, bár hajszálon múlt, hát ha már így, csak lebegek bele a semmibe, innen-oda, oda-ide, ma krumplifőzeléket ebédeltem, majd még olvasok keveset, meg végiggondolom, mi mindent tehetnék, de mégsem teszem, végtelenül és visszavonhatatlanul magányos maradtam, még magamnak sem ejtem a neved ki, mert elkéstem, most már mindig ott lennék, amikor felébredsz, kora délután akár, kimennék az erkélyedre és lóbálnám a lábam, amíg várlak, mert pont ez hiányzott, vagy csak hátha....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr355606590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MsKócos 2013.12.16. 16:54:38

Rég nem írtál.
Mi történt ezóta-azóta?

Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:)
süti beállítások módosítása