HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

se jel, se láng, csak csönd

2014.01.10. 14:14 .tatjana

mely égig ér... szóval csönded vagyok (CS.T.),

provokáltál én meg hagytam, talán segélykérés volt, tudattalan, újabb bántás lett belőle, én meg újra a rajtvonalon,

p. is azt mondja, totális kiégést lát rajtad, nihilt, halálvárást, kiábrándultságot, mintha feladtad volna, és én is ezt éreztem,

nem fogsz meghalni, túl erős a szervezeted, viszont amit a lelkeddel művelsz, azt én már nem akarom látni, de hiába nem akarom, hatszáz kilométerről is érezlek, pontosan tudom, mi van veled, tudom, hogy fontos vagyok Neked, szereted, hogy szeretlek, mégis egyre magabiztosabban rugdosol el magad mellől, 

csavarból, csavart? írtad, mire gondolsz? kérdeztem, hát, sosem fog passzolni, felelted, az első perctől passzol, válaszoltam... majd jött másnap az ámokfutásom, azonnal látni akartalak, kivételesen válaszoltál, pihenjek, meg aggódjak másért, írtad, meg hogy nem érsz rá, de ezt már csak az illem kedvéért gondolom, hát tudomásul vettelek újra, ha akarsz, megtalálsz úgyis,

borzasztóan össze vagyok törve, Te törtél össze, ez az egyetlen hatalmad felettem, és élvezed a jelek szerint, simán rásütöd, hogy beteges a kapcsolatunk, neked ennyi elég, elég, hogy adtál neki egy nevet, miközben az egyik részegségből a másikba bódulsz, talán már tényleg eszedbe sem jutok, talán most kellene elsirassalak végleg, tényleg nem akarom látni, ami belőled lesz, marad a végére... 

legutóbb már a csókodból is hiányoztál, tényleg szinte a végső stádium, és nem hiszem, hogy mást ölelve jobban megy ez neked, valami miatt elhiszem, hogy tényleg senki mással, és még így is kevés vagyok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr135751119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása