HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

testközel

2014.01.27. 17:16 .tatjana

nem érzem magam jobban attól, hogy legutóbb nem rohantam hanyatt -és homlok, igaz, rosszabbul sem, a konstans az konstans, és hogy ne bontsam nagyon meg a dramaturgiát, üzentem azért, nehogy kizökkenjünk egymásból, magunkból...- testközel

a szerelem veszített, mondogatom, kitettem mindkét monitoromra képernyővédőnek, tetoválom a retinámra, sajog rendesen, közben te publikusan nyírod magad, ember ennyit inni lassan már nem is képes, apró fáradt lehelet már csak, hogy három napja nem írtam, nem üzentem és nem hívtalak,

és Te sem....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr285768293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása