HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

és ki adja vissza--

2013.09.13. 14:03 .tatjana

százszor leírom fejben, mint a kisgyerek aki büntetésül kapja, hogy a valóság az amit teszel és teszünk, amit tettél, pontosabban az, amit nem tettél és én nem tettem meg, értem, érted, érted? én még mindig nem, megosztod éjjel, hogy ki viszi át a ......, én reggel meghallgatom háromszor, bámulom a bögrém fülét, igazából már nem hiszek semmit, és nem várok semmit, üres a világ, üres a szív,  azt hiszem, ennél több ebben már nincs, kifogyott, kiürült, már csontváza sincs, alakja sem, neve sem lassan, és ha nincs neve, nem is létezik, ha nem létezik, akkor mitől ilyen baromi nehéz, mintha az összes kisbolygót cipelném, a Nap túlsó feléről ideátra...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr985506955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MsKócos 2013.09.13. 18:40:52

:( hogy vagy? (hülye kérdés, de ennyi idő után nincs jobb ötletem az indításra)
most Rád gondolok erősen, és küldök erőt.

Liababa 2013.09.13. 21:08:32

Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:)
Kisbolygók? Nagyok azok:) és nehezek. Közülük egy, a legnehezebb:)
süti beállítások módosítása