HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

sirály

2014.01.07. 14:51 .tatjana

mindent tudok rólad és semmit, láttalak már ezer alakban, de mindig felismertelek, lassan mégis feladni kényszerülök, mindig makacsabban álltál ellen, mint én magaménak tudni akartalak, sosem fogom megérteni, sosem foglak megérteni,

hat évvel ezelőtt még tényleg hittem benned, bár néha olyan volt az egész, mint a végtelen történet vége, mert néha valóban már csak egy apró kőmorzsa maradt belőled, én meg szorítottam, a létező legmakacsabb módon és valahogy mindig megmenekült,

most is itt vagy még, tartalak a tenyeremben, pillekönnyű vagy, simán leejthetlek, akár véletlenül is, vagy elfújhat a szél, de én nem zárom rád az ujjaim, most már legyen, ahogy lennie kell,

szeress most már Te is egy kicsit...  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr965375463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása