HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

vadkörték

2014.02.23. 17:17 .tatjana

hazaérek, leteszem a hetet, nehéz volt, stresszesebb a szokásosnál, fáradt vagyok, fáj a fejem, bekapcsolom a tévét, bebújok az ágyba, nyomogatom a telefonon... a péntek mindig erősebb kísértés, pláne az elmúlt hetek után, mert narratívátlan is mintha volna valamiféle út, minimum egy mesebeli körforgalom... aztán nem írok mégsem, inkább belealszom a gondolatba, hogy testközel, istenem, de jó volna... telefoncsörgésre ébredek, Te hívsz, felveszem... de nem indulok el, Te meg kiszámíthatatlan nem azt írod utána, hogy de jó, hogy nem..., hanem, hogy  sajnálod, megint nem értem, nem lehet, hogy csak a szex?, de lehet... minden lehet...

másnap bedobok egy közös programot, nincs kedved? - kérdem, a választ háromszor olvasom újra, mire elhiszem, de van :-) -írod...

oké, terveztünk már ezt-azt, de kivétel nélkül mindig részeg voltál akkor, talán tegnap este is részegen válaszoltál... és tulajdonképpen péntek este is részegen hívtál fel, ne legyenek illúzióim, azért hiszek a sármodban, abban, hogy bármekkora is már a zsírmájad, nem én vagyok az egyetlen nő a világon, akiről le tudod dumálni a bugyiját, ha ez igaz, kell legyen valami plussz ebben a beteg kapcsolatban,

de ez így virágnyelv sem, mert én lassan tényleg halálosan biztos vagyok magamban, pontosan veled kapcsolatban két dologban, ha valahogy elhiteted, hogy ez mégis egy szerelem, és egyszer csak ebben legalább konstans maradsz, a föld hátán mindenre képes leszek..., okos vagy, tudnod kell, hogy az én életemben mi a tét, és én azt hiszem, Te ezt pontosan tudod is... viszont ha tényleg nincs narratíva, én befejeztem ezt a dolgot, élem majd a B-verziót, tudomásul véve, hogy ez van, én az a másik leszek, akinek nem sikerült

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr555792338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása