HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

átérezlek

2012.10.31. 19:49 .tatjana

egész nap toltam magam előtt a perceket,estig bírtam, hogy ne kérdezzem meg, persze a szokásos forgatókönyv, nemhogy romantikához, az égvilágon semmihez ma, írtad vissza, én meg hogy jah, hát nem könnyű veled, mire te, nekem mondod? bocs, akkor most megint ennyiben maradtunk, 

vannak pillanatok, amikor nagyon dühös vagyok, rád, meg magamra, meg rád... 

az alternatív program szerint kb. mostanra érnék oda, hozzád vagy valahová, ahol várnál rám, .... az alternatív programom szerint örülnél, és én is örülnék, nem sóhajtoznál mélyeket szenvedve,

.....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr874882610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioDorka (törölt) 2012.11.01. 00:09:49

(same shit everywhere.)

nem úgy volt, hogy azt akarod, ő akarja jobban?
süti beállítások módosítása