HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

gyere

2012.10.28. 11:00 .tatjana

most vagy soha, írtad, én meg utálom az ilyen ultimátumokat, hamisnak is éreztem valamiért, vagy csak szokatlan volt, biztosan ennek is van valamiféle bioritmusa, másnap felhívtalak, felvetted, de félálomban, én meg inkább hagytalak, de legalább nem sértődtem meg nagyon, viszont utáltam, de megint levelet kellett írnom, gyere, írtad megint, de nyilván nem józanul, mert az utca nevét sem sikerült, én írtam, hogy legyen egy olyan időpont ami mindkettőnknek jó, nem válaszolsz, én meg utálom azt is, hogy nem tudok ilyen spontán lenni, mert persze hogy repültem volna, ha tudok (repülni), reszketve várom, hogy újra tekinteted tükrében, azért reszketve, mert félek, megy-e majd spontán módon, engeded-e magad szeretni végre...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr444874540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioDorka (törölt) 2012.10.28. 11:36:02

!! ő írt?
azért csak óvatosan...
süti beállítások módosítása