HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

csak jössz velem...

2012.10.12. 09:44 .tatjana

nem vagy a héten, bár ez tulajdonképpen majdmindegy, én meg úgy általában nem létezem, de ez is majdmindegy...

aktiválódott bennem a terézanyu genetika, refit coacholom, miközben Ő kitartóan cseszeget, mert csak szeretőnek volt jó, barátnak kifejezetten rossz...  néha nekifutunk megbeszélni, de Ő nem ért engem, én meg nem értem Őt... rólad nem beszélek neki, rólad senkivel és senkinek sem beszélek, magammal is alig... csak jössz Velem...

várom, hogy összefussunk egy lebujban végre, alig vágyom egyébre, mint lehuppanni Veled szemben, a tekintetedbe kapaszkodni, lehűlt végre, fröccs helyett bor... és olyan jó lenne, ha innen Te vezetnél tovább...

 

 

1 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr824832519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioDorka (törölt) 2012.10.14. 21:56:28

csak erőt tudok neked küldeni. kitartás.
süti beállítások módosítása