HTML

valahogyan.

Hosszú leírás

Friss topikok

  • : Ismerj meg mást, aki törődik is veled. Tudom, könnyű mondani, és elsőre hülyeségnek is hangzik. A... (2014.01.17. 19:57) paradoxon
  • MsKócos: Rég nem írtál. Mi történt ezóta-azóta? Távölelést küldök dróton keresztül és sok puszit:) (2013.12.16. 16:54) közel
  • Liababa: Mitől ilyen nehéz? Ha üres (volt)a szíved, jó sok minden belefért). Attól nehéz:) Kisbolygók? Nagy... (2013.09.13. 21:08) és ki adja vissza--
  • .tatjana: @P80TDM: Szia! Köszönöm. Értek a nyers beszédből is, és lényegében igazad van. Annyit azért hozzá ... (2013.07.08. 13:46) hamisjáték
  • anemonab: úgy találtam rád, hogy magamat kerestem. (2013.03.15. 18:27) élet az élet után...

Címkék

lihegve-röhögve kéz a kézben...

2012.10.20. 10:27 .tatjana

beszéltem, pontosabban írtam Rólad refinek, nem nagyon akartam, de az istennek nem értett meg valamit... ebből aztán néhány egymásba fűzött esemény, mondat és érzés következtében az történt, hogy visszacsúsztunk a korábbi állapotba... legalábbis külső szemmel nézve... az én szememmel, bőrömmel és az összes érzékszervemmel nem ugyanabba, hanem egy roppant bensőséges és meghitt valamibe... részéről nem tudom miként értékeli... annyira jó volt, hogy egyetlen hajszálon múlt, hogy nem bőgtem el magam közben... a boldogságtól, meg a boldogtalanságtól... mert ahogy egyre boldogabb és teljesebb, pont annyival fájdalmasabb is... szeretném, ha Ő irányítaná, ha bátrabb volna, vakmerőbb... egyedül ehhez gyáva vagyok... nem tudok már ennyi mindennel a hátam mögött puszta hittel elindulni valamerre, anélkül, hogy tudnám, ott jön-e mellettem... 

gondoltam Rád közben, megint ott zúgott a fülembe a kérdésed, hol az a hely, ahonnan nem vágyom máshová, ... azt éreztem ez az a hely, hogy ott szeretnék maradni mellette... ahogy végül ültünk az ágy végében is ezt éreztem, és jól esett, hogy végre nem kezdte kényszeresen igazgatni az ágyat, az ágyneműt, míg nem kezdtem öltözni, sőt egyáltalán nem, míg ott voltam, pedig láttam rajta, hogy ez nem lehet neki könnyű :-)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valahogyanvalahogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr554859238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioDorka (törölt) 2012.10.22. 23:33:12

Coldplay - Parachutes c. albuma.
szerintem jól esne most Neked.
süti beállítások módosítása